علم داده

به کارگیری الگوریتم های یادگیری ماشین و یادگیری عمیق در پردازش زبان طبیعی

علم داده

به کارگیری الگوریتم های یادگیری ماشین و یادگیری عمیق در پردازش زبان طبیعی

سلام
من باران، دانشجوی دکترا رشته مهندسی کامپیوتر(نرم افزار) هستم.
در حال حاضر مشغول نوشتن تز هستم و هر روز مطالب مفید و جالب زیادی در زمینه علم داده فرا میگیرم.
این وبلاگ را با هدف به اشتراک گذاری این مطالب ایجاد کردم.

امیدوارم مطالبی که خواهم نوشت برای خوانندگان مفید باشه.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

کتاب یادگیری عمیق در پایتون

يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۵۸ ق.ظ

با سلام

شدیدا توصیه می کنم این کتاب را مطالعه بفرمایید.

این کتاب توسط یکی از دانشمندان داده شرکت گوگل(آقای François Chollet) نوشته شده. بسیار Practical هست. نویسنده این کتاب در پیاده سازی پروژه Tensorflow و Keras هم همکاری داشته.

 

مفاهیم پایه ای یادگیری عمیق را خیلی خوب و ساده با تصاویر گویا بیان کرده.

 

 

 

 

۹۸/۱۱/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
یک محقق علم داده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی