علم داده

به کارگیری الگوریتم های یادگیری ماشین و یادگیری عمیق در پردازش زبان طبیعی

علم داده

به کارگیری الگوریتم های یادگیری ماشین و یادگیری عمیق در پردازش زبان طبیعی

سلام
من باران، دانشجوی دکترا رشته مهندسی کامپیوتر(نرم افزار) هستم.
در حال حاضر مشغول نوشتن تز هستم و هر روز مطالب مفید و جالب زیادی در زمینه علم داده فرا میگیرم.
این وبلاگ را با هدف به اشتراک گذاری این مطالب ایجاد کردم.

امیدوارم مطالبی که خواهم نوشت برای خوانندگان مفید باشه.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

معرفی یه دوره خوب و کاربردی

جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۸، ۰۵:۰۲ ب.ظ

سلام

الان چند روزه که دارم یه دوره آموزشی پایتون برای پردازش زبان طبیعی را مطالعه می کنم.

این دوره از لیندا هست و لازم نیست بگم که چقدر خوبه.

البته بگم هدف این دوره آموزش خیلی دقیق و 0 تا 100 پردازش زبان نیست.

بلکه در این دوره سعی شده تا مقدمه ای هم از یادگیری ماشین گفته بشه.

من خیلی از این دوره استفاده کردم. مدرس دوره آقای Derek Jodamski هم بیان خیلی خوبی داره.

این دوره را میتونید از سایت زیر دانلود کنید.

 

Download NLP with Python for Machine Learning Essential Training

۹۸/۰۸/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
یک محقق علم داده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی